Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'Ajuntament executa obres d'embelliment a tres carrers del poble amb fons europeus
Les obres d’embelliment del centre urbà de Consell causen molèsties a la Unitat Bàsica de Salut. Ho denuncien treballadors i usuaris, que tenen problemes per arribar-hi i també per passar consulta, a causa del renou. Per aquest motiu, alguns facultatius han sol·licitat un trasllat provisional al centre de salut de Binissalem, però l’IB-Salut ho ha descartat.
L’Ajuntament de Consell reconeix que les obres són molestes, però demana paciència. En acabar les obres, els carrers quedaran empedrats, sense barreres arquitectòniques i es renova el clavegueram. La inversió és d’1,8 milions d’euros, de fons europeus, i la data límit per al final d’obra és el 31 de maig.
Mentrestant, continua la construcció del nou centre de salut del poble, que s’ubicarà devora el pavelló, però encara no hi ha data prevista per a l’obertura.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys