Nou radar a Ciutadella per evitar excessos de velocitat al nucli urbà
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
L'aigua ha travessat el passeig i ha negat els carrers fins arribar a les terrases de primera línia
La badia de Palma ha estat un dels punts més exposats al temporal ‘Ana’. Al Molinar i al Portitxol les onades han estat constants i han arrossegat fora de l’aigua tot tipus de plàstics, algues, fustes i sobretot arena.
L’aigua ha travessat el passeig i ha negat els carrers. L’aigua i la brutor fins i tot han arribat a les terrasses de les cases de primera línia.
Molt a prop, a la platja de Can Pere Antoni, el vent ha tomat la torreta de vigilància dels socorristes, i a la colònia de Sant Jordi, la força de les onades ha empès aquest veler cap a les roques i l’ha deixat així de malmès. Amb vista aquest temporal, l’112 ha reforçat el personal.
Els Bombers de Mallorca han hagut d’assegurar aquesta barana al port d’Andratx, un indret on les algues han deixat així aquest passeig.
Com actuar davant una borrasca d’alta intensitat?
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial
La majoria dels clients són treballadors del sector de la construcció, tot i que ja comencen a arribar els primers turistes