Mor una dona de 67 anys després de ser arrossegada per una barrumbada a Felanitx
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
L'equip de Javi Zamora vol assegurar-se una plaça davant un rival directe, a tres jornades per acabar la fase regular
L’Hestia Menorca (13-10) ha fet una darrera sessió d’entrenament al pavelló Plana Lledó, l’escenari del partit contra el Mollet (11-12), a partir de les cinc. Els catalans tenen dues victòries manco que l’equip de Javi Zamora i és un rival directe per fermar una plaça per als play-offs d’ascens, als quals accedeixen els vuit primers classificats.
Hi manquen tres jornades per acabar la fase regular. El tècnic madrileny té tots els jugadors disponibles per aconseguir la victòria. A la primera volta, els menorquins es van imposar 95-64 a Bintalfa.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta
149 incidències s’han produït a Mallorca, 59 de les quals a Palma; 77 dels incidents continuen oberts
Forma part dels actes de la Diada de Mallorca