Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Segons els experts, les temperatures extremes que registren els termòmetres són atípiques d'aquestes dates
Continua fent una calorada, després que ahir es va registrar el dia més calorós de l’any. A molts punts de les Illes els termòmetres es van enfilar fins als 40 graus i de matinada, la calor no ha minvat. A Palma s’ha registrat una de les nits més càlides de tota l’illa.
Ventiladors, finestres obertes i aires condicionats per passar la nit, després de viure, ahir, el dia més calorós de l’any.
Segons els experts, les temperatures extremes que registren els termòmetres, atípiques d’aquestes dates, fan que l’inici d’estiu sigui tan feixuc.
Els remeis per combatre la humitat i les altes temperatures són molt diversos: beure molta aigua, posar el ventilador o l’aire condicionat i ventilar les cases. Tot i que, una altra opció és agafar-s’ho amb humor.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
IB3 Televisió emet un documental sobre aquest assumpte, una experiència que tothom recorda a Mallorca
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores