Recuperen les tonades i cançons que cantaven antigament els treballadors
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
Segons els experts, les temperatures extremes que registren els termòmetres són atípiques d'aquestes dates
Continua fent una calorada, després que ahir es va registrar el dia més calorós de l’any. A molts punts de les Illes els termòmetres es van enfilar fins als 40 graus i de matinada, la calor no ha minvat. A Palma s’ha registrat una de les nits més càlides de tota l’illa.
Ventiladors, finestres obertes i aires condicionats per passar la nit, després de viure, ahir, el dia més calorós de l’any.
Segons els experts, les temperatures extremes que registren els termòmetres, atípiques d’aquestes dates, fan que l’inici d’estiu sigui tan feixuc.
Els remeis per combatre la humitat i les altes temperatures són molt diversos: beure molta aigua, posar el ventilador o l’aire condicionat i ventilar les cases. Tot i que, una altra opció és agafar-s’ho amb humor.
La musicòloga Bàrbara Duran publica "Cant i treball a Mallorca", una investigació sobre la música popular dels anys 30 a partir del quaderns de Baltasar Samper
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital
Ha ajudat a mantenir les tradicions del poble, ja que era qui feia les carrosses de la Beata
A partir de l'any que ve, el pàrquing només obrirà de març a octubre