El menor de 13 anys ferit per la coça d’un cavall, pendent de ser traslladat a Son Espases
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
Després del dia plujós d'ahir, avui molts eren els que feien net un indret molt estimat
Si a Palma avui s’ha vist moviment al cementeri, ben igual hem de dir de la Part Forana mallorquina. Molts s’hi han acostat a fer nets els nínxols de la brutor i restes de la pluja d’ahir. I també, per retre homenatge als seus estimats. Després del dia plujós d’ahir, avui molts eren els que feien net un indret molt estimat.
Detalls com aquests són el que fan tan especials aquests dies.
Després del dia plujós d’ahir, avui molts eren els que feien net un indret molt estimat.
Si bé Tots Sants és demà, els treballadors com na Jessica avui tenen molta de feina. La seva empresa s’encarrega de 6 cementeris.
Les que també tenen feina són les paradetes de flors a l’exterior del cementeri d’Inca.
Com és habitual, la presència policial també s’ha reforçat als cementeris per controlar-hi el trànsit.
A l’exterior del cementiri d’Inca, multitud de paradetes de flors han aprofitat per fer venda. També s’ha reforçat la presència policial als cementiris més grans per controlar el trànsit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Segons els testimonis, l'animal hauria fet un gir sobtat i li hauria pegat a la cara
El Govern ha obert diligències perquè no és segura
La víctima hauria caigut mentre caminava pel carrer Bellpuig i hauria estat arrossegada per la força de l’aigua durant la tempesta