Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Caminar, veure gent, la mar, tocar l'arena a la platja, han estat sensacions que havien quedat a la memòria i que ara tornen a la quotidianitat del dia
Ganes, moltes ganes de sortir al carrer, de passejar, d’anar amb bicicleta i patinet i de veure, encara que sigui des de la distància, els amics i també els padrins.
Per alguns, és una sensació estranya, massa dies tancats a casa. Però per la majoria, el carrer és llibertat, córrer i descobrir que no se’ls ha oblidat anat amb bicicleta. O que les classes pràctiques terrassa amunt, terrassa avall que han fet a casa, han servit i avui surten amb la bici, contents de pedalejar i descobrir novament la immensitat de la mar.
Els que viuen a pisos petits són els que més han agraït aquesta primera hora de desconfinament, després de setmanes tancats en pocs metres quadrats.
La Policia roman atenta que es compleixin les mesures de distanciament, que la jornada es desenvolupi en ordre.
L’hora al dia, alguns la dividiran en mitja hora al matí i l’altra mitja al capvespre. Caminar, veure gent, la mar, tocar l’arena a la platja… han estat sensacions que havien quedat a la memòria i que ara tornen a la quotidianitat del dia.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
Dia assolellat, molta afició i emoció a la pista per celebrar una diada especial