La respiració, frases d’autoprotecció i altres eines perquè els bombers puguin gestionar les emocions en situacions crítiques
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències

L'ordenança municipal d'Eivissa estableix un màxim de quinze dies perquè un vehicle pugui aparcar al mateix punt
En José Luis, zelador de l’hospital, i en Benji, bomber a l’aeroport, han cobert el torn de nit a les seves respectives feines i ja preveien anar-se’n en acabar la feina.
Tots dos varen acabar a sa Joveria amb les seves autocaravanes després de cercar un habitatge on viure, però només trobaven habitacions en pisos compartits i a uns preus, segons relaten, desorbitats. S’han fet a la idea d’anar canviant de lloc, però demanen un espai on poder estar amb els seus vehicles.
Dia 8 de març, l’Ajuntament va aferrar uns adhesius a les seves autocaravanes en què els avisaven que podien ser retirats en un termini de 15 dies en compliment de l’ordenança municipal, un termini que s’exhaureix dissabte.
Amb l'objectiu de protegir la seva salut mental, reben un curs per part d'una psicòloga d'emergències
S'espera que els altres 27 activistes espanyols de la flotilla arribin devers la mitjanit d'aquest dilluns a dimarts
La Guàrdia Civil espera els resultats de l'autòpsia, que determinarà si la víctima ha mort de manera natural o si es tracta d'un assassinat
L'home estaria implicat en un accident de trànsit en la rotonda del Fan cap a Mercapalma, a Palma, on ha mort un home de 31 anys