Barrumbada en pocs minuts a Eivissa i Mallorca
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
Es prioritza la compra en comerços de proximitat i de productors locals
El desabastiment a Menorca s’ha notat en alguns productes com l’oli de gira-sol. Molts han adquirit aliments de sobra com peix, farina i cereals per evitar quedar-ne sense en cas que, en un futur pròxim, no es puguin adquirir amb normalitat. Altres acudeixen als productes locals de l’illa.
Fruites i hortalisses es poden comprar amb normalitat als supermercats i comerços de proximitat perquè la majoria provenen de productors i distribuïdors de l’illa.
La sensació de perill de desabastiment ha portat molta gent a preparar-se per evitar quedar sense els aliments que més consumeixen. Tanmateix, acudeixen directament als comerços locals perquè saben que allà hi trobaran tot allò que necessiten.
L'Aemet ha activat, entre les 08.00h i les 11.00h, l'avís taronja a la Tramuntana, est i sud de Mallorca; ara només està activat l'avís groc a Menorca
En un informe recomana cercar alternatives i el Ministeri apunta a una solució en superfície
Ha estat una col·lisió posterior en marxa al quilòmetre 26 de la carretera vella de Sineu
La batlessa, Xisca Lascolas, afirma que s'estan investigant aquests nous casos, però demana a les víctimes de robatoris que no ho denunciïn públicament a les xarxes socials i que ho facin davant la Policia Local o la Guàrdia Civil