Les dades de la crisi migratòria a les Illes Balears
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Tot ha ocorregut en poc menys d'una hora, però ha paralitzat tota l'activitat a l'aeroport mallorquí, la qual cosa ha afectat els vols d'entrada i de sortida
La benzinera de l’aeroport de Palma ha quedat inundada tot just després de la barrumbada.
A dins, els turistes enregistraven amb els mòbils el degotall d’aigua. Tot ha ocorregut en poc menys d’una hora, però ha paralitzat tota l’activitat a l’aeroport mallorquí, la qual cosa ha afectat els vols d’entrada i de sortida.
Durant l’horabaixa, hi ha hagut moments en què tots els vols dels panells informatius presentaven cancel·lació o endarreriment.
Però, a poc a poc s’ha anat recuperant la normalitat, i han començat a entrar els vols, que han estat desviats a altres aeroports de les illes.
I mentre alguns treballadors recollien aigua de l’interior de la terminal, altres han aprofitat per trobar un moment d’esbarjo a una pista completament negada.
Evolució de l'arribada de migrants a l'arxipèlag
Emergències ha atès 677 telefonades anit passada, de les quals una setantena han estat incidents
Hauria cedit el terreny mentre realitzava obres en una casa
Una quinzena de persones compartiran sopar i companyia amb aquesta iniciativa solidària