La Sala El Roser de Ciutadella acull una retrospectiva de l’obra de l’artista basc Juan Elorduy
La mostra 'Una mirada enrere' repassa 40 anys de trajectòria del pintor
Tot ha ocorregut en poc menys d'una hora, però ha paralitzat tota l'activitat a l'aeroport mallorquí, la qual cosa ha afectat els vols d'entrada i de sortida
La benzinera de l’aeroport de Palma ha quedat inundada tot just després de la barrumbada.
A dins, els turistes enregistraven amb els mòbils el degotall d’aigua. Tot ha ocorregut en poc menys d’una hora, però ha paralitzat tota l’activitat a l’aeroport mallorquí, la qual cosa ha afectat els vols d’entrada i de sortida.
Durant l’horabaixa, hi ha hagut moments en què tots els vols dels panells informatius presentaven cancel·lació o endarreriment.
Però, a poc a poc s’ha anat recuperant la normalitat, i han començat a entrar els vols, que han estat desviats a altres aeroports de les illes.
I mentre alguns treballadors recollien aigua de l’interior de la terminal, altres han aprofitat per trobar un moment d’esbarjo a una pista completament negada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mostra 'Una mirada enrere' repassa 40 anys de trajectòria del pintor
Va resultat ferit amb arma blanca aquesta nit passada
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya