El valencià Carlos Sancho, guanyador de les I Jornades Internacionals de Direcció de Banda
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Un porc, una ovella, un ase i una vaca són les figures que ha fet la pastisseria Can Pons per a aquesta Setmana Santa
Un porc, una vaca, una ovella i un ase són el quartet d’animals més dolç per a aquesta Setmana Santa a Menorca. La pastisseria de Can Pons, des Mercadal, ha dissenyat aquestes mones de Pasqua inspirades en animals típics de granja menorquina.
Fer les figures és un procés lent, cada animal ha requerit una setmana de feina. Les peces es fan per separat amb ous de diferents mides i després s’han d’unir i pintar. Les comandes han superat les expectatives de la pastisseria. I si hi ha un animal característic de Menorca, és la vaca, que ha estat el més demanat.
La pastisseria també s’ha encarregat de fer mones de Pasqua més clàssiques. De fet, el volum de feina d’aquests negocis durant la Setmana Santa és molt alt.
Ha estat seleccionat d'entre una vintena de directors amateurs. Oferirà un concert el mes de juny a la Misericòrdia
Durant la jornada, s'han arribat a registrar ones de fins a 13 metres
L’Audiència de Palma reprèn el judici amb jurat per la mort de la criatura el 2023; demanen presó permanent revisable per a la mare i l’oncle
S'estrena un nou tipus de prova, més orientat a les habilitats professionals