Enric Mas fa història i guanya la Vuelta
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Les autoritats aragoneses s'han queixat que el govern central els ha deixat tots sols i demanaran explicacions a Catalunya per l'obra extraviada
Després de molts mesos de conflicte entre Aragó i Catalunya, el monestir de Sixena torna a tenir les obres sacres que es trobaven al Museu de Lleida, després que la Generalitat les va comprar a les monges. Les càrregues policials contra els manifestants han estat la imatge a Lleida mentre que a Osca es respirava alegria i satisfacció.
Entre aplaudiments han arribat els camions que transportaven les obres sacres al monestir de Sixena. Tècnics del Govern d’Aragó han rebut les obres que es reclamaven al Museu de Lleida. Aquestes imatges contrasten amb les protestes que s’han pogut veure aquest matí a Catalunya on unes 300 persones s’havien concentrat per intentar evitar el seu trasllat a Osca.
De les 44 peces que haurien d’haver arribat a Sixena, una d’elles no ha fet. La Immaculada, una pintura del segle XVIII no ha sortit de Lleida perquè consta com a extraviada.
Les autoritats aragoneses s’han queixat que el govern central els ha deixat tots sols i també han confirmat que demanaran explicacions a Catalunya per l’obra extraviada.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Dotze anys després, un espanyol torna a regnar a la volta ciclista a Espanya
Per als qui necessiten el cotxe cada dia, cada cèntim compta i elegir on posar benzina ja és una manera més d'intentar estalviar
Enguany, alguns han baixat la seva producció més d'un 20%