Desnonament a Santa Eulària d’una família amb una menor i dues persones amb discapacitat
La mare, de 86 anys, ha desnonat la seva filla junt amb els seus quatre fills i una neta de 12 anys
La competició de tella i la batlessa del Puig han estat els protagonistes
A les 9 del matí, el batle de Montuïri ha cedit la vara del poble a l’educadora Maria Antònia Rigo que per un dia es converteix en batlessa. El poble l’ha nomenada batlessa del Puig, en reconeixement de la seva contribució a la vida social i cultural del municipi. Des de la plaça de l’ajuntament ha partit la romeria, cap al puig de Sant Miquel, encapçalada per la Banda Municipal de Música. Prop d’una hora han tardat els montuïrers a pujar fins a l’ermita. Molts hi han anat en família o en grups d’amics.
I no hi ha res més montuïrer que jugar a tella, un joc tradicional que consisteix a llançar una pedra plana per intentar ferir aquesta altra.
Al puig s’hi juguen les finals i ha encetat la competició la batlessa del puig. Després, s’ha oficiat la missa.
Enguany, per primera vegada, s’ha organitzat un dinar popular. S’han cuinat 50 quilos de fideus i 50 quilos d’arròs, per servir paella i fideuà a prop de 800 persones.
La festa enguany durarà fins al vespre, amb actuacions de música i bauxa per al jovent.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La mare, de 86 anys, ha desnonat la seva filla junt amb els seus quatre fills i una neta de 12 anys
Sebastià Sagreras continua com a coordinador general
La víctima, de devers 70 anys, ha estat trobada morta a una casa