Troben el cos sense vida d’Angelita Silva De Souza
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN

És la cap de cartell del campionat d'Espanya de rítmica, que per primera vegada se celebra a les Illes
El Velòdrom Illes Balears és l’escenari aquest cap de setmana el Campionat d’Espanya de gimnàstica artística. Un Campionat que, per primera vegada, s’ha cel·lebrat a les Illes. La jornada d’avui era una de les més esperades perquè ha començat a competir una de les grans promeses de la gimnàstica rítmica espanyola, la mallorquina Alexandra Moody. Moody ha fet una actuació impecable amb el cèrcol en la seva primera interpretació del capvespre. De fet, el seu número ha estat el que més ha emocionat el públic. Demà continuarà la competició i diumenge tendrà lloc la gran final.
I si Alexandra Moody és la gran estrella al tapís, Bet Salom ho és a la taula dels jutges. L’exgimnasta olímpica menorquina està citada també al Velòdrom de les Illes Balears. Bet Salom és jutgessa internacional i posarà nota a les gimnastes de tot Espanya que aquest cap de setmana competeixen al Campionat Nacional. La menorquina assegura que després de veure les primeres proves d’avui no pateix pel futur de la rítmica balear.
Així ho determinen les anàlisis fetes amb una mostra d'ADN
La Guàrdia Civil ha inspeccionat dos comerços i investiga quatre persones per delictes contra la propietat intel·lectual
Travessava el pas de vianants amb la seva família quan un cotxe els ha envestit
Vuit persones han resultat ferides, entre les quals dues dones traslladades en estat crític a l'hospital de Son Espases