Operació policial contra la venda de falsificacions al Port d’Alcúdia
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades

I en acabar, a les 00.25 hores, "SALKA", un documental de Xavi Herrero, que s'endinsa en el viatge que va fer la protagonista
IB3 Televisió emet aquest dissabte vespre el documental “Moonface. Una dona a la guerra”. Es tracta d’un viatge en el temps, durant els conflictes bèl·lics de la segona meitat el segle XX, tot a través de la vida de la corresponsal, Christine Spengler.
Una dona amb una personalitat complexa, que fou també artista i escriptora. I amb la seva càmera va fotografiar tota mena d’esdeveniments durant la guerra i en blanc i negre. El documental ha estat doblement premiat al Festival de Màlaga l’any 2019: Primer Premi-Biznaga de Plata i Premi del Públic-Biznaga de Plataurrealista.
I en acabar, a les 00.25 hores, “SALKA”, un documental de Xavi Herrero, que s’endinsa en el viatge que va fer la protagonista.
Una dona que decideix emigrar a Europa cap a un futur millor. Però el trajecte és ple de penúries, dificultats. En tren, pel desert, un recorregut de 1.400 quilòmetres amb temperatures asfixiants, 50 graus i per una zona anomenada “terra de ningú”, conflictiva a la zona fronterera entre Mauritània i el Sàhara Occidental, on les incursions de l’exèrcit marroquí són constants.
Una vintena d'agents han escorcollat diversos comerços turístics i s'han decomissat nombroses peces de roba esportiva falsificades
Afirmen que van presentar al·legacions, però que mai no els van respondre, mentre que l'Ajuntament assegura no haver-les rebut
Els pronòstics es compleixen i una tempesta breu, però intensa ha descarregat aquesta matinada entre Mallorca i Menorca
Segons afirmen, l'artefacte es va posar a sobre el vaixell: "El vam veure damunt nostre, no portava llums"