Palma acull aquest diumenge la tercera manifestació contra la saturació turística
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'any 1986 va ser nomenat vicepresident del Consell Social de la UIB i el 2000 va fundar Capellà Associats, en l'actualitat bufet Capellà
355
L’advocat Miquel Capellà ha mort aquest dilluns a 73 anys a Palma. Llicenciat en Dret per la Universitat Autònoma de Barcelona, va fundar el 1987 al costat del seu company Josep Melià el despatx Melià & Capellà. El 2000 va fundar Capellà Associats, en l’actualitat bufet Capellà, especialitzat en contractes, dret mercantil, immobiliari i concursal.
L’any 1986 Miquel Capellà, que ha mantingut sempre una gran vocació per a la lectura, l’escriptura i la gastronomia, va ser nomenat vicepresident del Consell Social de la UIB, un càrrec que deixaria quatre anys més tard. El 1999 va ocupar el càrrec de president de Sa Nostra. A l’any següent va ser nomenat membre del Consell d’Administració de la Confederació de les Caixes d’Estalvi (CECA) i també va ser elegit president de la European Federation of Building Societes. Aquests tres càrrecs els mantindria simultàniament fins a principis de l’any 2002. L’any 2006 va ser nomenat cònsol honorari de la República de Croàcia.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
L'atestat exposa que els primers enfrontaments es varen produir en la part final de manifestació
El geògraf de la UIB creu que les polítiques actuals de contenció turística poden acabar beneficiant el negoci turístic, sense resoldre els problemes de la ciutadania