El Pablo queda lliure amb càrrecs i amb mesures cautelars, però sense fiança
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa
La considerada reina del soul va guanyar 18 premis Grammy
209
La cantant de soul Aretha Fraklin ha mort als 76 anys, segons informa AFP que cita el seu representant. Segons afegeix la publicació especialitzada TMZ, Aretha ha mort a casa seva de Detroit, després d’una llarga batalla contra el càncer. La publicació assegura que l’artista estava acompanyada dels seus familiars i amics.
Aquesta setmana es va disparar la notícia del greu estat de salut de la cantant llegendària, diagnosticada de càncer el 2010. Després de les primeres informacions, un familiar de l’artista va declarar dimarts passat que Franklin estava “conscient” i descansant a casa, malgrat que es troba “greument malalta”.
Nascuda el 25 de març de 1942 a Memphis, Tennessee, Aretha Franklin va gravar el seu primer disc amb tan sols 14 anys. Va ser el començament d’una carrera plena d’èxits, que li van valer a la coneguda com a reina del soul un total de 18 premis Grammy, a més de ser considerada el 2008 millor cantant de tots els temps per la revista Rolling Stone.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El jutge li retira el passaport i el prohibeix sortir de l'illa
Només 420 places per als més de 22.000 habitants de més de seixanta-cinc anys
Voluntaris del Festival Qué Celeste han creat un oasi per als pol·linitzadors a Formentera