Salut suspèn cautelarment la cuina central de Can Arabí, que dona servei a 33 escoles de Mallorca
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'any 1996 va ser polèmica la demolició del seu xalet a Portopí a Palma
Passades les 18.00 hores d’aquest dimecres, el fèretre amb les restes mortals de Pilar de Borbó ha arribat a ca seva on s’ha instal·lat la capella ardent. La seguien els seus fills i diversos familiars. De cara al vespre, han arribat els reis Felip i Letícia. La infanta Pilar ha mort després d’una malatia derivada del càncer de còlon que patia. Fa un any que li varen diagnosticar i es va sotmetre a un tractament de quimioteràpia.
Durant l’horabaixa hi han acudit els amics per mostrar el seu condol. A través de les xarxes ho han fet també Pedro Sánchez, Pablo Casado o Francina Armengol. Pilar de Borbó serà incinerada i les cendres s’enterraran al cementeri madrileny de San Isidro.
L’octubre passat, la tia del rei va assistir a Palma a la celebració de la patrona de la Guàrdia Civil. Unes setmanes abans, va estar ingressada a la Clínica Rotger per una baixada de defenses. Pilar de Borbó tenia una estreta relació amb l’illa.
A Palma, a l’any 1996, arran d’una denúncia d’un veí, va haver de demolir, per ordre judicial, el xalet que tenia a Portopí. Després es va instal·lar a la urbanització Sol de Mallorca, a Calvià. Allà va celebrar l’estiu del 2016 els seus 80 anys amb la família reial. En aquest mateix xalet, s’hi varen allotjar la infanta Cristina i Iñaki Urdangarín durant el judici del cas Nóos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
La inspecció ha detectat incompliments en l'elaboració, la manipulació i el transport dels aliments, però Educació garanteix el servei de menjador
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits
Una dotació dels Bombers de Mallorca han acudit per sufocar les flames, que no han afectat les cases veïnades