Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Conegut com "el Dalí de la perruqueria", l'estilista català ha mort a causa d'un càncer de coll
/ Europa Press.
393El perruquer Lluís Llongueras ha mort aquest dilluns a Barcelona amb 87 anys a causa d’un càncer de coll. Conegut com “el Dalí de la perruqueria”, Llongueras va néixer a Esparreguera, Barcelona, el 24 de maig de 1936. Era fill d’un modista i es va iniciar en la perruqueria d’una manera gairebé autodidàctica; de fet, va desenvolupar molt jove un nou concepte de bellesa femenina.
L’estilista sempre ha estat molt conegut per crear un mètode i una manera de tallar els cabells pròpia. Un sistema que ha influït la moda i la manera de fer feina de molts perruquers actuals.
En els seus 60 anys de carrera, va tractar i tallar els cabells de persones tan reconegudes com la duquessa d’Alba, Salvador Dalí, Alain Delon i Romy Schneider, entre altres personalitats. També es va dedicar a l’art des de la fotografia, la pintura i l’escultura. Un artista multidisciplinari que ha deixat la seva empremta a cop de tisora.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat