Esfondrament mortal a Manacor
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
El marit de la reina Isabel d'Anglaterra va ser operat del cor el març i va haver d'estar ingressat un mes a l'hospital.
139
El príncep Felip, duc d’Edimburg, ha mort avui dematí als 99 anys, segons ha confirmat Buckingham Palace.
En un comunicat publicat a la seva pàgina web, ha indicat que “ha mort en pau al castell de Windsor”. “La Casa Reial s’uneix a la gent de tot el món a l’hora de lamentar la seva mort”, ha agregat.
El marit de la reina Isabel d’Anglaterra va ser operat del cor el març i va haver d’estar ingressat un mes a l’hospital.
Un jove de 18 anys ha mort i el seu germà, de 12, ha quedat ferit, després de rebre l'impacte dels enderrocs, quan s'ha esfondrat l'edifici aquesta matinada, mentre dormien
La doble esqueixada ha fet que l'alçària hagi estat menor
Es fa en senyal de dol per les víctimes de l'accident ferroviari d'Adamuz
El jove que ha mort formava part de la Banda de Música de Manacor i era fill del pastor de l'Església Evangèlica Apostòlica del Nom de Jesús