Denunciat un conductor de Menorca per avisar d’un control de trànsit a través d’un grup de WhatsApp
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
La seva família convida tothom qui vulgui acompanyar-los, dilluns, durant la vetla al Tanatori de Palma des de les 11.00 a les 14.00 hores
Ha mort amb 73 anys Francisco Javier Cabotá Sainz, ho ha fet envoltat de la seva família.
Se’l recordarà com a un important promotor immobiliari, implicat en el sector de la construcció. De fet, va transformar el passeig Marítim de Palma i també va estar molt lligat al món de l’esport. Fou el vicepresident i accionista del Reial Mallorca durant la presidència de Miquel Contestí, i president del Voleibol Palma.
La seva família convida tothom qui vulgui acompanyar-los en aquests difícils moments, dilluns, a la vetla al Tanatori de Palma des de les 11.00 a les 14.00 hores. I l’endemà, dimarts, se celebrarà una missa a la parròquia de Sant Magí, a les 20.00 hores.
L’home, de 34 anys, s’enfronta a una multa que pot anar des dels 600 fins als 30.000 euros
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Tot plegat, continua generant malestar entre els conductors
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors