Un cap de fibló provoca danys a Binissalem, Marratxí i a Can Valero de Palma
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes

El director de culte nord-americà, creador de pel·lícules com "Vellut blau" i "Mulholland Drive" i de la inquietant sèrie televisiva "Twin Peaks", ha mort a 78 anys
Foto: Denis Makarenko / Shutterstock.com
33Una melodia inoblidable per al major misteri televisiu dels anys 90, qui matà Laura Palmer. El cineasta nord-americà que revolucionà la televisió amb la sèrie Twin Peaks, David Lynch, ha mort a 78 anys.
Creador d’una narrativa pròpia, Lynch construeix històries i personatges inquietants que transiten per “carreteres perdudes”, incapaços de destriar el que és real del que és fruit de l’inconscient.
Des del seu primer llargmetratge, Eraserhead, cada pel·lícula és un impacte als sentits: la marginació de la diferència a L’home elefant, les contradiccions del somni americà a Vellut blau o el misteri i surrealisme de Mulholland Drive. S’apaga una veu original i única, figura cabdal del cinema contemporani.
Foto: EFE/TYTUS ZMIEJEWSKI POLAND OUT
El sostre del poliesportiu de Binissalem ha sortit volant i ha caigut damunt les cases veïnades, la qual cosa ha provocat nombrosos desperfectes