Ha mort Ana María Jaume Vanrell, vídua de Gabriel Escarrer
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre

El sinistre s'ha registrat al voltant de les 10.00 hores d'aquest diumenge a la carretera de Palma a Manacor
Europapress
40Un home d’entre 40 i 50 anys ha mort aquest diumenge després de precipitar-se amb un ultralleuger a Vilafranca de Bonany. Segons ha informat el servei d’emergències del SAMU 061 el sinistre s’ha registrat al voltant de les 10.00 hores d’aquest diumenge, a la carretera de Palma a Manacor, als voltants del restaurant Es Cruce. Segons han apuntat, a l’arribada dels serveis d’emergències, la víctima presentava lesions i traumatismes incompatibles amb la vida.
La Policia Judicial de la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la recerca, investiga les causes del sinistre, la identitat de la víctima i la ruta que realitzava.
El fundador de Meliá Hotels International va morir a 89 anys el passat novembre
L'artista internacional ha utilitzat les parets per expandir la seva obra, que es caracteritza per la seva profunditat i immersió
Una dona de 30 anys en estat crític i un jove de 15, greu
S'ha obert una investigació per a esclarir les causes del foc que, segons han afirmat els Bombers, és intencionat