A la gira europea de l'any passat, la banda irlandesa va haver de cancel·lar concerts programats pels problemes de salut de la cantant
Imatge d'arxiu de Dolores O'Riordan durant una actuació de la seva gira en solitari a Zuric, Suïssa, l'1 de juny de 2007. / EFE
20La cantant irlandesa Dolores O’Riordan, líder de la banda The Cranberries, ha mort als 46 anys a Londres, segons ha anunciar aquest dillus la seva agència de publicitat en un comunicat.
La nota explica que l’artista ha mort “sobtadament” a la capital del Regne Unit, on es trobava efectuant “una breu sessió d’enregistrament”. “La família està devastada després de conèixer la notícia i ha demanat que es respecti la seva privadesa en aquest moment difícil”, ha indicat el comunicat, que assenyala que, de moment, “no hi ha més detalls” sobre aquest tema.
“La cantant irlandesa i internacional Dolores O’Riordan ha mort sobtadament avui a Londres. Tenia 46 anys d’edat”, ha afegit el comunicat enviat als mitjans.
The Cranberries, amb la carismàtica Dolores al capdavant, va aconseguir la fama internacional a principis dels 90 amb temes com ‘Zombie’, ‘Dreams’ o ‘Linger’, i van arribar a vendre més de 40 milions de discos a tot el món.
Després de dissoldre’s en 2002, la banda de rock irlandesa va tornar a ajuntar-se 7 anys després per iniciar una gira mundial d’un any i en 2012 van treure al mercat l’àlbum Roses.
I el passat any, el grup va publicar el treball acústic Something Else, en el qual revisaven temes dels seus començaments gravats amb l’orquestra de cambra Irlandesa i van incloure tres noves cançons.
Al començament del maig passat a la seva gira europea, The Cranberries es va veure obligat a cancel·lar la resta de cites programades a causa dels problemes de salut d’O’Riordan.
Nascuda a la ciutat de Limerick, al sud-oest d’Irlanda, la cantant també va provar sort en solitari amb dos àlbums, Are You Listening? (2007) i No Baggage (2009).
https://www.youtube.com/watch?v=x9sp1Zf8_xE
S'investiguen les causes de l'accident
La demanda cada vegada és més gran entre els restaurants i ara també entre particulars per les seves propietats saludables