Nova detenció d’El Ico per presumptament apunyalar un home i agredir la seva parella a Son Banya
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
La seva editorial ha comunicat i lamentat la mort de l'autor, de 87 anys
Ha mort, aquest dissabte matí, a Barcelona, Francisco Ibáñez, dibuixant i escriptor d’historietes, creador de “Mortadel·lo i Filemó”. La seva editorial ha comunicat i lamentat la mort de l’autor, de 87 anys.
Destaca que ens deixa més de 50.000 pàgines amb personatges memorables que han fet feliços un gran nombre de lectors. En destaca “Mortadel·lo i Filemó”, dels quals va completar 220 àlbums, i que l’han convertit en una de les figures més rellevant del còmic espanyol.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Aquesta és la tercera detenció de Francisco Cortés en les darreres setmanes
Malgrat la proximitat del foc a l'aeroport de Son Santjoan, l'operativa aèria continua desenvolupant-se amb normalitat i els vols no s'han vist afectats
Serà una vegada conclogui el procés d'enquadrament, que determinarà el nivell que correspon a cada treballador en funció de la seva trajectòria i la seva antiguitat