Cau una avioneta a la mar al Port de Sóller
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau

El president de l'Argentina, Mauricio Macri, ha dictat dos dies de dol
Imatge de l'Hospital Ramos Mejía de Buenos Aires on ahir diumenge va finar el diputat Héctor Olivares. / EFE
36Ha mort Héctor Olivares, el diputat argentí tirotejat dijous passat a les portes del Congrés de l’Argentina. En el moment de l’atac era amb el seu assessor, que va morir en l’acte. Olivares va ser traslladat fins a un hospital, on va ser operat d’urgència.
Els primers informes mèdics alertaven que el parlamentari, que pertanyia a la mateixa coalició que el president, Mauricio Macri, estava en estat crític, ja que presentava lesions a òrgans vitals com el fetge, el còlon, el pàncrees i les vies biliars. Finalment, Olivares va finar ahir diumenge després de no poder superar les greu ferides que va patir en l’atemptat.
Macri ha dictat dos dies de dol des d’avui dilluns: “Lamento molt la mort del diputat Héctor Olivares. Totes les persones que el vam conèixer el recordem com un home recte, treballador, volgut. Acompanyo el dolor de la seva família i éssers estimats”, ha escrit el mandatari a Twitter, on ha concretat les 48 hores de dol.
S'han trobat algunes restes de l'aparell, però es desconeix fins i tot quants ocupants duia l'aeronau
La dona, de 27 anys, hauria perdut una falange del dit gros i es troba ingressada al Mateu Orfila
L'incident no ha causat ferits ni tampoc cap vessament a la mar
Algunes fonts assenyalen que es tracta d'un pilot nord-americà de 60 anys i el seu fill de 13