Socis del Club Nàutic del Portitxol s’oposen al projecte de reforma de les instal·lacions
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Va ser membre de la Societat Ginecològica Espanyola i de la Federació Internacional de Ginecologia i Obstetrícia, i va presidir el Reial Club Esportiu Mallorca fins a l'any 1998
Fotografia d'arxiu. Angel Rivas / Europa Press
730El doctor Bartolomé Beltrán, expresident del Reial Mallorca, ha mort a 74 anys a causa d’una insuficiència renal a la clínica Ruber de Madrid.
Llicenciat en Medicina per la Universitat de Valladolid, el doctor Beltrán va ser membre de la Societat Ginecològica Espanyola i de la Federació Internacional de Ginecologia i Obstetrícia. A més, va adquirir més del 84% de les accions del Reial Club Esportiu Mallorca que va presidir fins a l’any 1998. En la seva etapa, l’equip va ascendir a la Primera Divisió i va arribar a ser finalista de la Copa del Rei.
En els anys vuitanta el ginecòleg va saltar a la pantalla petita com a col·laborador habitual en els programes de divulgació de la salut pública, i va ser un dels pioners de la matèria a Espanya. A IB3 va fer també diferents programes com ‘Diumenge, diumenge’ a la ràdio, ‘Bona nit Balears’ i ‘Misteris mèdics’ a IB3 Televisió.
Les reaccions a la mort del doctor Beltran han estat immediates. Passat i present del Mallorca han valorat la seva figura. L’actual CEO de negocis, Alfonso Díaz, i qui va ser la seva mà dreta, Ramon Servalls, entre d’altres.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Asseguren que és una operació que atreu embarcacions de gran eslora
Els convocants recorden que la protesta és contra el model econòmic, no contra els turistes
El Banc Central Europeu ha triat 10 dissenys finalistes sobre dues temàtiques, cultura europea o patrimoni natural