El glosador carritxoner Rafel Roig ens ha deixat. Va ser un dels glosadors veterans que va ajudar les generacions joves a fer resorgir la tradició de la glosa. Juntament amb Joan Planisi i o el pobler Toni Socies varen fer feina per recuperar la tradició del vers improvisat i col·laboraren activament en la formació dels joves glosadors de Mallorca.
La presidenta s'ha reunit amb el president del Govern central per parlar sobre finançament, condonació del deute i migració en una reunió que ha tengut lloc aquest dimecres
El canvi s'adapta a la Llei de capitalitat, que fixa que la denominació oficial de la ciutat és només Palma. Ara s'obri un període d'al·legacions abans que la modificació es pugui aprovar de manera definitiva.