Llibertat provisional pel conductor detingut per l'atropellament
Mor a Son Espases el jove de 17 anys que va resultar ferit greu en un accident entre la seva bicicleta i un cotxe que no es va aturar. La Guàrdia Civil va detenir ahir el jove de 26 anys que, presumptament, va atropellar el ciclista. El Jutjat d’Instrucció número 3 d’Inca en funcions de guàrdia ha ordenat la llibertat provisional pel conductor detingut per l’atropellament de Consell. La jutgessa li ha retirat el permís de conduir i ha sol•licitat una analítica de sang i orina.
Els fets van succeir el dimarts devers les 20.50 h al quilòmetre 2 de la carretera MA-2022, que uneix Consell i Alaró. Un cotxe va colpejar un ciclista que va quedar malferit damunt la carretera. El jove va ser atès al lloc dels fets pel personal d’Emergències i després fou traslladat en estat crític a l’Hospital de Son Espases, on a conseqüència del politraumatisme greu ha mort.
El conductor del vehicle va fugir, abandonà el lloc de l’accident i els agents de la Guàrdia Civil van iniciar una investigació, amb col·laboració ciutadana, per poder identificar i localitzar el presumpte autor dels fets. Finalment, aquest dimecres, la Benemèrita el va arrestar com a presumpte autor d’un delicte d’abandonament del lloc de l’accident i lesions greus per imprudència. Ara, amb la mort del jove que circulava en bicicleta, també se l’imputarà el d’homicidi imprudent.
Segons fonts oficials, es descarta que el cos trobat pels tripulants d'una embarcació estigui relacionat amb aquest cas i l'operatiu continua activat per cercar la dona