Desarticulada una presumpta cèl·lula jihadista a Palma
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
Va dirigir aquest rotatiu entre els any 1972 i 1976 i va ser condemnat arran del cas Palma Arena
EFE
385L’ exdirector de Diario de Mallorca, Antoni Alemany, ha mort a l’edat de vuitanta-un anys, aquest diumenge a Palma. Alemany va dirigir aquest rotatiu entre el 1972 i el 1976 i del 1977 al 1979 va dirigir el Diari de Barcelona. Als anys vuitanta va tornar a Palma i va fundar el Dia de Balears.
Antoni Alemany va ser també assessor de polítics com l’expresident del Govern, Gabriel Cañellas, durant la legislatura del 1983 al 1987, i del president Jaume Matas, entre els anys 2003 i 2007.
Va ser jutjat i condemnat a dos anys i tres mesos de presó per malversació de cabals arran del Cas Palma Arena, per haver rebut quatre mil euros al mes a canvi d’escriure els discursos de l’expresident del PP, Jaume Matas.
Dues persones han estat detingudes a Tànger i l'altra, a Palma. Pretenien atemptar a Espanya
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
El servei connectarà sis estacions de la badia amb tres línies, amb bitllets des de 0,50 euros per a residents i treballadors
Segons fonts de la Policia Nacional, planejava un atemptat de gran envergadura a Espanya