Els paons assilvestrats preocupen el sector agrari de Menorca
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'operari, de nacionalitat espanyola, ha caigut des d'una altura de 7 metres
Imatge d'arxiu d'unes obres on es pot veure el cartell d'alerta per zona d'obres.
163Un home de 48 anys ha mort aquest dimarts mentre treballava en la remodelació del col·legi públic Can Misses, a Eivissa. És la primera víctima mortal en accident laboral enguany a les Pitiüses.
L’operari, de nacionalitat espanyola, ha caigut des d’una altura de 7 metres. El personal mèdic que s’hi ha desplaçat en ambulància des de l’Hospital proper no ha pogut fer res per reanimar-lo i salvar-li la vida.
La Conselleria de Treball ha enviat inspectors al lloc de l’accident per investigar-ne les causes, dins una obra que ha estat encarregada per la Conselleria d’Educació. El Govern ha expressat el seu condol pel sinistre i “torna a fer una crida a extremar les mesures de prevenció de riscos laborals”, segons un comunicat.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Els pagesos denuncien que aquests animals fan malbé els seus cultius, alerten que la població ja està fora de control i reclamen solucions a l'administració
L'han hagut de traslladar a Son Espases en helicòpter a causa de la gravetat prevista de les ferides
La consellera Catalina Cabrer considera que els increments poden contribuir a alleujar l'impacte de l'elevat cost de la vida i de l'habitatge