Ha mort Enriqueta Pizà, Queta, amb 64 anys. Durant la dècada dels 60 triomfà amb el seu germà amb el duo infantil Queta i Teo. Tengueren una curta però exitosa carrera, impulsada per son pare, Nicolau, que també escrivia les cançons en mallorquí, cosa insòlita a l’època. Enregistraren molts EPs, alguns en castellà, per a la discogràfica Edigsa i per a EMI. També cantaren versions, com el “Blowin in the wind” de Dylan, en català.
És la de José Enrich, el caixer casat. Un domicili que, durant els pròxims dos anys, es convertirà en una de les localitzacions més simbòliques de la festa