Cort ja prepara l’ampliació de l’ORA
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La seva darrera col·laboració era al diari 'El País' des de feia 23 anys
'Forges' en una imatge d'arxiu. EFE
152L’humorista gràfic Antonio Forges de Pablo, conegut com ‘Forges’, ha mort durant la matinada d’aquest dijous a Madrid als 76 anys víctima d’un càncer, segons han informat fonts de la seva família al diari ‘El País’, on el dibuixant col·laborava des de l’any 1995.
‘Forges’ va néixer a Madrid el 17 de gener de 1942. Als 14 anys va començar a treballar en Televisió Espanyola, on va començar a dibuixar, i ha col·laborat per a les principals revistes espanyoles d’humor espanyol, des de ‘Hermano Lobo’, ‘La Codorniz’, o ‘El Jueves’, així com en diaris d’informació general com ‘Pueblo’, ‘Informaciones’, ‘Diario 16’ o ‘El Mundo’.
Segons precisa ‘El País’, el 25 de juny de 1995 va començar a publicar a les pàgines d’opinió del diari les seves personals vinyetes en clau de crítica social.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Comencen a instal·lar els més de 150 parquímetres nous
La principal hipòtesi és una avaria en el tren d'aterratge