Troben el cadàver d’un desaparegut a la costa nord de Menorca
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
El ciclista, de nacionalitat irlandesa, hauria caigut desplomat i quan han arribat els sanitaris d'emergència han intentat reanimar-lo, sense èxit
Imatge d'un ciclista i cotxes a la carretera de Formentor aquest dimecres.
1061Un ciclista ha mort aquest dimecres mentre circulava per la carretera de Formentor. L’home, de 59 anys i de nacionalitat irlandesa, ha caigut desplomat per circumstàncies que encara es desconeixen, tot i que no es descarta, segons fonts de la Guàrdia Civil a IB3 Notícies, la mort natural. Els fets han tingut lloc poc després de les 16.30 hores d’aquest dimecres a la carretera Ma-2210, que uneix el Port de Pollença amb el far de Formentor.
Sanitaris del SAMU061 s’han desplaçat fins al lloc i han intentat reanimar-lo, sense èxit. Durant l’horabaixa, està previst que una comitiva judicial es desplaci fins al lloc del succés per aixecar el cadàver i iniciar les investigacions per determinar les causes de la defunció.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Salvament Marítim l'ha recuperat després d'albirar-lo
La temporada s'allarga fins a finals d'octubre