Un home ha mort en caure una roca damunt casa seva a cala Sant Esteve, as Castell
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Els sanitaris només varen poder certificar-ne la defunció i la Policia Judicial de la Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de la investigació
S’investiga la mort d’un home de 40 anys que s’ha precipitat des d’una sisena planta a Sant Antoni de Portmany. Va ocórrer la nit de diumenge al voltant de les 22:10 hores de la nit a l’edifici Tanit. Fins al carrer del General Balanzat es van desplaçar la Policia Local de Sant Antoni, la Guàrdia Civil i dues ambulàncies del 061.
En arribar, els sanitaris només varen poder certificar la mort de l’home. Els agents van trobar, a la sisena planta, una motxilla que pertanyia a la víctima. La Policia Judicial de la Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació.
Després de l'accident, s'han desallotjat els habitatges que estan també situats davall el penya-segat
Les grans dimensions del roc, d'uns 5 metres de diàmetre i un pes aproximat de 7 tones, han dificultat les feines, que han durat més de 10 hores
Les fulles queden picades i s'umplen de petits forats causats per aquest insecte
Hi ha hagut una brega entre dos homes i un d'ells ha disparat un tir a l'aire