Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
El jove que l'acompanyava, que manava el cotxe, ha estat traslladat en estat crític a Son Espases
Una jove de 20 anys ha mort aquest matinada en un accident de trànsit a la carretera de Palma a Manacor. Ha passat a les 03.30 hores a l’altura de la rotonda de Modelmon. El jove que l’acompanyava, de 25 anys, que manava el cotxe, ha estat traslladat a l’Hospital de Son Espases on continua ingressat en estat crític, amb un traumatisme a les extremitats inferiors i un traumatisme abdominals.
Els Bombers de Mallorca han hagut d’excarcerar els dos ocupants del vehicle. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació i segons les primeres dades, el conductor circulava en sentit contrari per la via. El cotxe ha acabat xocant contra un fanal.
Amb aquesta mort, enguany ja són 7 les persones que han perdut la vida a les carreteres de les Illes: 6 a Mallorca i una més a Eivissa. En el mateix període de temps de l’any passat les víctimes mortals al volant havien estat 13.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
Actualment, l'Agència de gestió de fronteres de la UE té més de 220 agents desplegats a Espanya, principalment a les Canàries o a la costa sud peninsular
Hi ha risc que pugui desprendre's més material, per la qual cosa tots els infants romanen confinats a les aules com a mesura de precaució
La família havia demanat la col·laboració ciutadana per poder trobar-lo