La flama de la llengua finalitza el seu viatge a Mallorca
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
El jove que l'acompanyava, que manava el cotxe, ha estat traslladat en estat crític a Son Espases
Una jove de 20 anys ha mort aquest matinada en un accident de trànsit a la carretera de Palma a Manacor. Ha passat a les 03.30 hores a l’altura de la rotonda de Modelmon. El jove que l’acompanyava, de 25 anys, que manava el cotxe, ha estat traslladat a l’Hospital de Son Espases on continua ingressat en estat crític, amb un traumatisme a les extremitats inferiors i un traumatisme abdominals.
Els Bombers de Mallorca han hagut d’excarcerar els dos ocupants del vehicle. La Guàrdia Civil s’ha fet càrrec de la investigació i segons les primeres dades, el conductor circulava en sentit contrari per la via. El cotxe ha acabat xocant contra un fanal.
Amb aquesta mort, enguany ja són 7 les persones que han perdut la vida a les carreteres de les Illes: 6 a Mallorca i una més a Eivissa. En el mateix període de temps de l’any passat les víctimes mortals al volant havien estat 13.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Demanen que no reculi l'ús del català i que sigui present en tots els àmbits socials
Unes 1.500 persones han sortit a Palma en les manifestacions convocades per a aquest matí pels principals sindicats
Hi ha compradors que arriben a pagar 100.000 euros per parcel·les de 7.000 m²