Un mort i vuit ferits en un xoc entre un autobús del TIB i un cotxe a Portocolom
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí

L'expresident de les Corts Valencianes, entre altres càrrecs, feia més de tres setmanes que estava sedat i amb respiració assistida a l'UCI
L’expresident de les Corts Valencianes, exvicepresident del Govern valencià i exdirector general de la Policia Nacional, Juan Cotino, ha mort avui a l’hospital de Manises després de ser diagnosticat per coronavirus.
L’exalt càrrec del Partit Popular, de 70 anys, feia més de tres setmanes que estava sedat i amb respiració assistida a l’UCI.
Després de més de dues dècades en primera línia de la política, Cotino ha vist marcada la seva trajèctòria per l’ombra de la seva actuació a l’accident del metro de València, l’any 2006, i pel cas Gürtel.
El succés, segons la informació del SAMU, ha tengut lloc aquest dilluns matí
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut
De moment, la pana no està afectant el sistema elèctric de les Balears
Es tracta d'un britànic de 40 anys