Els caçadors volen saber per què moriren els seus cans al vaixell
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    
    
    
        
És tracta de la primera mort en carretera a Menorca en els darrers dos anys
                        Una dona de 56 anys ha perdut la vida aquest dijous a Menorca després de col·lidir frontalment el cotxe que conduïa amb un microbús escolar al quilòmetre 6 de la carretera Maó-Fornells. Per causes que es desconeixen, poc abans de les dues i mitja del capvespre, el vehicle conduït per la dona en sentit Fornells-Maó ha envaït el carril contrari, i s’ha envestit contra el bus, que circulava en direcció Maó-Favàritx. El violent cop ha provocat la seva mort i ha deixat ferit l’home que viatjava al seu costat com a copilot.
El microbús de 17 places havia recollit, com cada dia a les 2 del capvespre, alumnes dels tres instituts de Maó per deixar-los a la seves parades. Ja havien davallat tots, excepte un al·lot de 12 anys de l’institut Pasqual Calbó, que havia de baixar a Favàritx. Ha resultat ferit lleu juntament amb la conductora i l’acompanyant, de 48 i 27 anys. Tots tres han estat traslladats a l’hospital Mateu Orfila però es preveu que rebin l’alta en poques hores.
Amb aquest accident es registre la primera víctima mortal a les carreteres de Menorca en els darrers dos anys. Ni en 2019 ni en 2020 s’ha comptabilitzat cap víctima. El 2018 n’hi va haver quatre.
Ara per ara, no duran a terme accions legals
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
                        
                    S'està a l'aguait de la necròpsia per saber-ne les causes