Així ho ha confirmat a IB3 Notícies l'hospital de Son Espases, on la víctima va ingressar en estat crític a l'UCI. El jove que l'atropellà ha quedat en llibertat amb càrrecs
Imatge d'arxiu.
158La dona de 44 anys atropellada la matinada del passat dimecres, 12 de juliol, al passeig Marítim de Palma ha mort aquest divendres. Ho ha confirmat a IB3 Notícies l’hospital de Son Espases, on estava ingressada en estat crític a l’UCI. Fins al lloc dels fets, s’hi varen traslladar, a més de l’ambulància, la Policia Local, la Policia Nacional, la Policia Portuària i la Guàrdia Civil.
Tot apuntava que la dona va travessar el carrer amb el semàfor en vermell i va quedar inconscient després del cop del turisme que l’atropellà, però ara els agents creuen que la víctima havia sortit a fer esport i era a una illeta quan el conductor va perdre el control del vehicle i l’envestí.
El conductor del vehicle, que duia dos ocupants, va donar positiu a la prova d’alcoholèmia. El jove, de 25 anys, va passar a disposició judicial ahir i ha quedat en llibertat amb càrrecs aquest divendres mateix.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El conductor sospitós ha donat positiu en la prova d'alcoholèmia
Ciutats com Barcelona o París es preparen per a episodis de calor extrema
El 12 d'agost també es tancarà el bosc de Bellver i es restringirà l'accés a Na Burguesa, pel risc d'incendis