L'infant no ha pogut sobreposar-se a les greus ferides
La nina d’entre un i dos anys que va caure des d’un quint pis d’un habitatge situat al carrer Nicolás de Pacs de Palma ha mort aquest divendres. L’infant no ha pogut sobreposar-se a les greus ferides.
Els Bombers de Palma van fer servir una escala per rescatar la petita, que va caure al pati interior del primer pis. Va caure des d’una finestra de manera accidental mentre estava a ca seva acompanyada de dos familiars.
La nina, que va caure a la galeria de la finca, va ingressar en estat molt greu a Son Espases, per la qual cosa es van activar també els serveis psicològics per atendre als familiars.
Segons fonts de la Guàrdia Civil, el succés ha ocorregut a les 17.45 hores en un establiment de menjar tradicional molt conegut