Tres persones ferides en un accident de trànsit a Valldemossa
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
Una de les cares més conegudes del cinema i la televisió espanyola ha finat després d'estar ingressada des de diumenge passat a un hospital de Madrid
242
Ha mort l’actriu, cantant i presentadora Carmen Sevilla a 92 anys. Una de les cares més conegudes del cinema i la televisió espanyola ha expirat després d’estar ingressada des de diumenge passat a un hospital de Madrid.
Carmen Sevilla, nascuda el 16 d’octubre de 1930 a Sevilla, patia alzheimer des de 2009. La seva salut estava molt deteriorada i va ser ingressada en una residència d’Aravaca (Madrid) el març de 2015. Diumenge passat va ser traslladada a un hospital, on ha mort avui.
L’actriu va començar la seva trajectòria artística quan tenia 14 anys com a ballarina, i als 17 va iniciar la seva carrera cinematogràfica, que la va portar a participar en grans produccions internacionals rodades a Espanya com “Marco Antonio i Cleopatra”, al costat de Charlton Heston.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Uns testimonis asseguren que un dels implicats circulava temeràriament
L'accident ha mobilitzat un ampli dispositiu d'emergències, en el qual han participat els Bombers de Mallorca, que han fet un rescat d'urgència en una zona de difícil accés
Armengol assegura que l'informe de l'UCO corrobora el que ella sempre ha declarat en les comissions d'investigació i davant els tribunals