Ingressen a l’UCI de Son Espases un home ferit greu als jocs des Pla de Ciutadella
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan

Fou president del Congrés dels Diputats durant l'intent de cop d'Estat del 23-F
Ha mort víctima d’una llarga malaltia, als 85 anys d’edat, Landelino Lavilla. El qui fou ministre de Justícia amb el govern d’Adolfo Suárez i figura clau durant la Transició, havia estat president del Congrés dels Diputats durant l’intent de cop d’Estat del 23-F.
Després de la dissolució de l’UCD (Unió de Centre Democràtic), va ingressar al Consell d’Estat, òrgan que va presidir de manera interina el 2018.
Els Reis han expressat el seu condol a través d’un comunicat, en què han destacat el “profund sentit d’Estat” de Lavilla.
L'home, de 54 anys, ha patit un traumatisme cranioencefàlic greu després de ser envestit per un cavall durant les festes de Sant Joan
El ferit, un ciutadellenc de 54 anys, continua ingressat a l'UCI de Son Espases i el seu pronòstic és reservat
La programació de la radiotelevisió pública i plataformes digitals d'IB3 es veuran afectades i això inclou les retransmissions de les festes de Sant Joan de Ciutadella
L'home des be visita 105 cases durant tot el dia