Mor un ciclista a la carretera de Santa Maria
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
L'exmandatari ha patit un esvaïment i després ha mort
115
L’expresident d’Egipte Mohamed Mursi, que va governar el país entre 2012 i 2013 abans de ser enderrocat per l’Exèrcit en un cop d’estat no sagnant, ha mort avui dilluns durant una sessió d’un judici contra ell per espionatge, segons ha informat la televisió estatal egípcia i que recull l’agència Efe.
L’exmandatari ha patit un esvaïment durant la vista, la qual cosa ha forçat el seu ajornament, i ha mort després, tal com ha informat el diari local ‘Al Ahram’ i que recull l’agència Europa Press, sense que encara n’hagi transcendit més detalls.
Mursi, de 67 anys, es va convertir en 2012 en el primer president electe del país, després d’imposar-se en els comicis celebrats després de la caiguda de Hosni Mubarak un any abans, i va ser enderrocat en 2013 en un cop d’estat militar.
Després de la seva sortida del càrrec va ser detingut i jutjat per nombrosos casos -en un d’ells va arribar a ser condemnat a mort- que ell va rebutjar i va descriure com una campanya política contra ell.
L’home, d’una quarantena d’anys i de nacionalitat estrangera, ha estat atropellat per dues furgonetes a la via que connecta Santa Maria del Camí amb Santa Eugènia
El padrí ha hagut de ser traslladat a l'hospital per ser intervengut
Un particular restaura el llaüt 'Els Gorretes', que sortí de drassanes l'any 1891, a Maó, i des de llavors sempre ha mantengut l'activitat
Ha estat trobada aquest divendres al matí en la casa d'una finca d’un veïnat