Una dona, ferida en l’incendi d’un habitatge a Llucmajor
Alguns dels animals que hi havia han mort
Romania ingressat des de llavors a l'hospital a conseqüència de la gravetat de les ferides
L’home anglès de 83 anys que dilluns capvespre va ser atropellat a la Via de Ronda de Maó ha mort aquest dijous migdia a l’hospital Mateu Orfila, on romania ingressat a conseqüència dels traumatisme que va patir.
L’accident va tenir lloc a un tram conflictiu, ja que hi acostumen a travessar nombrosos ciutadans sense que existeixi cap pas específic per a vianants. L’Ajuntament de Maó diu que la Policia Local desaconsella habilitar-ne algun i, en qualsevol cas, estudia instal·lar un radar fixe a la Via de Ronda per tal de reduir la velocitat.
Alguns dels animals que hi havia han mort
L'humorista mallorquí prepara 16 capítols d'un programa que començarà a emetre's el mes de gener
El centre ha activat el protocol d'assetjament i la Conselleria d'Educació, la intervenció d'Inspecció Educativa
'Elements, el batec de la vida' és la primera experiència immersiva de pagament que es fa dins un temple mallorquí, fusionant l'arquitectura sagrada i l'art digital