Almanco quatre detinguts en una operació de la Guàrdia Civil a Palma relacionada amb robatoris a la Part Forana
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Romania ingressat des de llavors a l'hospital a conseqüència de la gravetat de les ferides
L’home anglès de 83 anys que dilluns capvespre va ser atropellat a la Via de Ronda de Maó ha mort aquest dijous migdia a l’hospital Mateu Orfila, on romania ingressat a conseqüència dels traumatisme que va patir.
L’accident va tenir lloc a un tram conflictiu, ja que hi acostumen a travessar nombrosos ciutadans sense que existeixi cap pas específic per a vianants. L’Ajuntament de Maó diu que la Policia Local desaconsella habilitar-ne algun i, en qualsevol cas, estudia instal·lar un radar fixe a la Via de Ronda per tal de reduir la velocitat.
El dispositiu, sota secret de sumari, ha inclòs escorcolls en una finca del barri palmesà i el trasllat de material intervingut
Palma tendrà zona escolar única i s’implantarà aquest model en altres municipis quan sigui viable
Les sancions seran, com a mínim, de 200 euros
En unes imatges a les quals ha tengut accés IB3 Notícies es veu el moment i la tensió que s'hi ha viscut