L’empresari eivissenc Alonso Marí Calbet ha mort als 79 anys, víctima d’un ictus. Advocat de formació, el fundador del grup hoteler Insotel -un dels més potents a les Balears- va ser president del Foment del Turisme d’Eivissa, a més d’un dels impulsors de la Pimeef i també Medalla de Plata al Mèrit Turístic, guardó atorgat pel Govern central.
Alonso era germà d’Antoni Marí Calbet, president del Consell d’Eivissa als anys 90. Va promoure el Partit Liberal i va ser diputat al Congrés i senador a l’inici de la democràcia.
No s'han perdut la cita la presidenta del Govern, Marga Prohens, i el batle de Palma, Jaime Martínez, a més de regidors i altres representants polítics dels partits del PP i Vox
Això després de rebutjar el recurs que presentà l’Ajuntament contra la decisió cautelar del TSJIB per la denúncia de 22 empresaris contra la conversió en zona de vianants d’aquesta plaça