Llum verda a la construcció de 77 xalets nous a s’Estany d’en Mas, a Manacor
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar

Va ser gestor, galerista i impulsor cultural
El gestor, galerista i impulsor cultural Miquel Servera va morir ahir als 84 anys d’edat a Son Servera. Va ser el primer director i l’artífex del llegat de la Fundació Pilar Juncosa i Joan Miró a Mallorca.
Va manifestar sempre una sensibilitat especial cap a la creativitat, la bellesa i l’expressió artística, han destacat els seus familiars aquest diumenge en una nota. En el 1976 va fundar juntament amb Antoni Esteva la galeria d’art “Sa Pleta Freda” a Son Servera, la qual ha acollit obres d’artistes com Artigues, Miró, Frederic Amar i Barceló, entre altres.
Els promotors han esperat 45 anys per poder urbanitzar
La Federació Balear d'Espeleologia acusa la Societat Espeleològica Balear i la Direcció General de Medi Natural de causar danys en una cavitat de la Xarxa Natura 2000
Cada dimecres d'estiu, el bar Infanta és el punt de trobada on fins i tot és necessari tancar el carrer
Ha hagut de ser atès en el lloc dels fets per ferides de segon grau a la cama i el braç