Un pràctic cau a la mar al dic de Son Blanc de Ciutadella mentre ajudava a maniobrar un ferri
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                     
    
     
        
La Policia Nacional ha pres declaració als treballadors del centre i ha obert una investigació
 
                             
                            Imatge d'arxiu. /EUROPA PRESS
54Una nina de 5 anys ha mort a una escola de Palma. Ha patit una reacció al·lèrgica a un aliment. Els fets s’han produït al menjador del centre escolar, a les dues i mitja. La nina de 5 anys s’ha trobat malament i ha estat atesa pels serveis d’emergències, que no han pogut fer-hi res per reanimar-la.
El grup d’homicidis de la Policia Nacional ha pres declaració als treballadors de l’escola i se n’ha obert una investigació. A l’escola també s’han traslladat un inspector de la Conselleria i dos psicòlegs de l’112 per donar suport a la família, als mestres i monitors.
El centre ja sabia que la nina patia una al·lèrgia alimentària. Ara l’autòpsia haurà de determinar els motius de la mort. El col·legi ha emès un comunicat intern per demanar que es respecti el dol de la família. Asseguren que atendran els alumnes dels cursos afectats.
Per sort, tot va quedar en un ensurt: l'home de 57 anys ja és a ca seva i es troba bé
 
                        
                    Ha estat per casualitat que al mateix edifici del nucli costaner de Son Servera, on es va cremar ahir un pis, la Guàrdia Civil ha fet escorcolls i ha detingut una persona, vinculada als baixos
 
                        
                    La víctima ha rebut diverses punyalades a la zona lumbar
 
                        
                    Es tracta d'una prova indiciària i que s'ha de corroborar en un laboratori
