Controlat, però no extingit, un incendi industrial al polígon de Binissalem
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
Els equips d'emergència no han pogut reanimar-lo
Foto: Europa Press.
267Un home de 81 anys ha mort aquest diumenge, després d’ofegar-se a Cala Agulla, a Capdepera. L’incident ha ocorregut al voltant de les 15.45 hores, quan s’ha alertat del succés. Els socorristes de la platja han iniciat maniobres de reanimació cardiopulmonar.
Fins al lloc s’hi ha desplaçat un equip medicalitzat, una ambulància de suport vital bàsic i un metge de Capdepera, que han continuat amb les maniobres de reanimació, sense èxit.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
El foc ha afectat greument una nau d'una empresa d'esdeveniments esportius i ha ocasionat danys menors en dues altres naus
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
Es cobrarà per dia pernoctar i per buidar aigües brutes i a canvi es donaran serveis com electricitat i internet