Detinguts els presumptes autors de l’atropellament mortal de Cala en Blanes
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
L'actriu i cantant patia un càncer de mama
Flors i fotografies en l'estrella de l'actriu i cantant australiana en el Passeig de la Fama de Hollywood. / EFE
194Generacions rere generacions, moltes han volgut ser Sandy, però només n’hi ha hagut una. ‘Grease’ va marcar la carrera d’aquesta cantant angloaustraliana des que es rodà el 1978. Si la pel·lícula va ser un èxit, també ho fou la banda sonora. Va vendre 28 milions de còpies. “You’re the one that I want” va ser número 1 als Estats Units i al Regne Unit i “Hopelessly Devoted to You” fou nominada a l’Oscar. Des de llavors, ella i John Travolta, Sandy i Danny, han participat a molts homenatges a “Grease”. El darrer, aquest, amb motiu del 40 aniversari de l’estrena.
La relació amb la música de la cantant no havia començat, però, amb “Grease”. El 1974 va representar el Regne Unit al Festival d’Eurovisió amb la cançó “Long Live Love”. Va quedar quarta. Tres per darrer d’ABBA, que guanyà amb “Waterloo”.
L’any 1980, va protagonitzar “Xanadú”, amb l’immortal tema de l’Electric Light Orchestra, i va tenir grans èxits com “Physical”, el primer disc que tenia un videoclip per a cada tema de l’àlbum.
La seva lluita contra el càncer i la seva contribució a la vida saludable han centrat la seva trajectòria en els darrers anys. Va patir càncer de mama 3 vegades des de 1992. I la darrera, el 2017. Fou una defensora del cànnabis per als malalts oncològics. Poc després de morir al ranxo familiar de Califòrnia, molt feble des de feia anys, John Travolta s’acomiadava des del seu compte a Instagram d’ella, companya artística i amiga. “Ens retrobarem pel camí”, li deia el seu Danny, el seu John.
La víctima, un home georgià de 51 anys, va morir divendres a l'hospital Mateu Orfila
Ha estat la convidada de la desena edició del concert anual Gospel Experience, de la Coral Moments a Cor
Tracten temes com la salut mental, la inclusió laboral, les separacions conflictives, els joves que migren sols o el procés d'anar a una residència de gent gran
L'advocada i presidenta del Lobby de Dones, Francisca Mas, adverteix del perill d'aquests acords de conformitat perquè eviten arribar al bessò del fet que és jutjar els acusats