El temporal colpeja Menorca amb ports tancats i embarcacions enfonsades
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Home de lletres i amant de la cultura, un dels projectes que més l'entusiasmà va ser la posada en marxa del Museu Es Baluard
Pere Serra va néixer a Sóller el 18 d’agost de l’any 1928. Llicenciat a l’Escola Oficial de Periodisme de Barcelona, va començar la seva carrera en el diari Baleares l’any 1947.
President d’Honor del Grup Serra, va ser director i propietari del diari Ultima Hora. Una publicació que ara compleix els 125 anys.
També es va fer un lloc en el camp audiovisual amb la televisió local M7 i la productora Nova televisió.
L’any 53 va fundar l’editorial Atlante. Des d’aquí va publicar novel·les com Bearn, de Llorenç Villalonga, i l’obra de Camilo José Cela, “La familia de Pascual Duarte”.
Amant de la cultura, va ser promotor del museu es Baluard. Patró de la Fundació Pilar i Joan Miró, i president de la Fundació Jardí Botànic de Sóller.
Una llarga trajectòria professional que va ser reconeguda en nombroses ocasions. Així, va rebre per exemple els Premis Ciutat de Palma, la Medalla d’or del Foment del Turisme de Mallorca, la medalla d’or de l’Ajuntament de Palma i la de la Comunitat Autònoma.
La mala mar manté tancats els ports de Maó i Ciutadella i provoca incidències al transport i danys materials arreu de l’illa
Recurs socioeducatiu que combina classes teòriques i pràctiques a empreses, destinat a evitar l'abandonament escolar de menors en situacions socials desafavorides
L'Associació d'Autocaravanes de Mallorca apunta que és un turisme beneficiós per al comerç local
El claustre de professors de l'IES Baltasar Porcel d'Andratx, d'on és la víctima, lamenta que no es tracta d'un cas aïllat sinó que forma part d'una dinàmica més àmplia que s'arrossega des de fa temps