El Ico passa a disposició judicial: “Qui ha mort? Si era una pistola de fogueig?”
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
Conegut com el "senyor del Puig Gros", va escriure més d'una desena de llibres
Un dels primers hotels que es van construir a Cala d'Or. /ARXIU
1391Tomeu Pons Caldentey ha mort aquest dijous a Cas Concos, a Felanitx. Pintor, escriptor i cronista del primer Cala d’Or, conegut com el “senyor del Puig Gros”, va escriure més d’una desena de llibres relacionats i vinculats amb la seva tasca com a pintor i viatger apassionat d’Aràbia.
La seva esposa, María Teresa Gual de Torrella, li va encomanar la passió per aquest país, ella que durant molts anys ha estat al capdavant d’una cavallerissa de cavalls àrabs del Puig Gros.
El funeral se celebrarà aquest divendres, a les 20 hores, a l’església de Cas Concos.
Disculpau, els comentaris es troben tancats
Ha estat detengut aquest dimarts per assaltar l'Hospital Son Llàtzer amb una arma i provocar el pànic
La campanya del Govern estarà en marxa fins al 7 d'agost o fins que s'esgotin els 90.900 bons disponibles
L'Ajuntament de Calvià decreta dos dies de dol oficial per la mort de dues persones en el foc, que també ha deixat 24 ferits